dijous, 23 de juny del 2016

... De pernil



Sempre que puc cuso cosetes per regalar als demés o per ma mare. La costura la tinc com un hobby, no com una feina, així que faig poquíssims encàrrecs, només si m'ho demanen coneguts.
El cas és que pel meu pare no cuso gaire pobret.... Així que vaig decidir fer-li un embolica-entrepans pels esmorzars

M'agrada molt com a quedat!!!!






Les teles són molt xules. 

Per davant....




I per darrera...




A ell li encanta que hi hagi pensat... 

Papa, ara a pensar en quants entrepans et menjarás fins la jubilació. Vinga que ja queda menys!!

Grácies per passar per aquí. Petoneeets

3 comentaris:

  1. M'encantaa el porta entrepans i a més em sembla molt xulo! segur que en farà un bon ús. una abraçada

    ResponElimina
  2. Siiii i ell be content q la seva nena li fa cosetes. Petons

    ResponElimina
  3. Què xulo i què útil!! Segur que li ha encantat! És veritat que els pobres són els grans oblidats. Una abraçada!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...