dilluns, 16 de maig del 2016

Vestit estiuenc



La Mar va nèixer al Gener però com som una miqueta desastres, l'Ona i jo no vam poder quedar fins el cap de setmana passat. A l'Ona li agraden els colors cridaners i a mi m'agraden més suaus així que no sabia ben bé que regalar-li a la petita Mar.

En fi, com ens vam conèixer a Altafulla em vaig decantar per un vestit ben estiuenc!!!

 Sincerament me n'he enamorat... A més li he fet una cinta pel cap que se que li agraden molt.




La cinta en blau marí i topets em té el cor robat.
La gràcia d'aquest vestit és que és regulable, així que quan se li vegi el culet la podrà fer servir de bruseta.




I la cinta és moníssima



Ara només falta que faci bon temps ima lluïr cametes!!!

Desitjo que us agradi.

Petonets






7 comentaris:

  1. Es monisimoo,me encanta el combinado que has hecho. Mar irá preciosa.
    Seguro!!!
    Petons

    ResponElimina
  2. Júlia haces unas cosas monisimas,desde que te descubrí paseando por la red,siempre te sigo.
    Te invito a que te des una vuelta por mi blog "imaginando telas".
    Saludoss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ya he empezado a seguuirte!! Haces unas cosas muy monas
      Saludos

      Elimina
  3. És una monada! de ben segur que l'aprofitarà moltissim !quin regalet més dolç. Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...