dimarts, 7 de gener del 2014

Ben abrigadets!!


Els meus nebots aquest hivern aniran ben abrigadets. 
Vaig pensar fer-lis una bufanda a cadascun amb una tela de robots del Nunoya i una polar minky  verd.

Estic molt contenta perquè al final han quedat bé.  
Les he desfet i fet un altre cop perquè quan estaven acabades em semblaven petites, així que les vaig allargar.

A veure que us semblen. El patró és del llibre de la Lynette.






Oi que són xules!!! Ara el David i el Marc estaran ben protegits del fred.





Us han agradat?? Espero que si!

Molts petonets

16 comentaris:

  1. Em semblen molt macos i calentons, les teles també sónmol "xules". Petons.

    ResponElimina
  2. Són precioses Júlia!!!! M'encanta aqueta roba minky.
    Un petonàs.

    ResponElimina
  3. Monisimos, te quedaron estupendos y unas telas preciosas.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  4. Las telas son preciosas, y te han quedado fantasticos.
    Un beso.

    ResponElimina
  5. Mon amour!!!! Ja t'ho vaig dir... Aquesta combinació de teles és genial!!! La de kokka em té el cor robat! Un pro gran nineta! Ets una artista!

    ResponElimina
  6. No passaran. Fred no! Són molt i molt xules i ningú les tindrà iguals! A disfrutar dels nebots. Petons

    ResponElimina
  7. Xulíssims els robots! La combinació amb el "pistatxo" és molt alegre! :)
    petó!

    ResponElimina
  8. Super xules Júlia! Ja podran presumir de bufandes...i de tieta ;) Petons!!!!!!

    ResponElimina
  9. Són una preciositat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Maquíssimes!!! Han quedat molt i molt divertides! Quins dos nebodets més afortunats!! Petons guapísima!!!

    ResponElimina
  11. Són maquíssims!! Amb aquestes teles i el cigronet verd, tot un encert!
    Un petó ben gran guapa!

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...