diumenge, 21 de juliol del 2013

Topets per un regal

La meva amiga Gabriela de Madrid em va encarregar un regal per la Belen. 
Volia que li fes un estoig/necesser com el que li vaig regalar a ella, veieu-lo aquí.

Els requisits eren que fos amb tela plastificada en tons negres i blaus
 Després d'enviar-li fotos amunt i avall va escollir unes teles xulíssimes.

Mireu, mireu...






Per primera vegada vaig folrar un botò amb tela plastificada i va quedar prou bè!!


I li vaig posar un botó que vaig comprar al stand de Gitanitas a Sitges.
Aquests botons m'encanten...en vaig comprar un munt jijiji!!



Vaig posar velcro negre comprat a una merceria del barri, la Toica.




Espero que us hagi agradat noies! 

Per mi fer-lo ha estat mooolt divertit i emocionant perquè coneixo bastant a la destinatària i volia que li encantès.

Les teles són la plastificada del TM i la dels pastissets de l'Artesanato.

Petonets guapis!!


14 comentaris:

  1. Júlia és una cucada!!!!! Segur que li encantarà!!!
    Anna

    ResponElimina
  2. És molt maco, m'agrada el botonet de cupcake, i les teles són monísimes. Bona setmana.

    ResponElimina
  3. qUE BONITO!! ME ENCANTA LA COMBINACIÓN DE LAS TELAS, BSS

    ResponElimina
  4. Mol xulo, segur que li encantarà. Aquests necessers els trobo molt pràctics, tinc ganes de fer-ne a les nenes. Petons.

    ResponElimina
  5. Que maco julia!!!! pero el detall del boto amb la cinta i el botó.... és perfecte!!!

    ResponElimina
  6. Detallets com tu saps fer Julieta, no n'hi falta ni un!!!! M'encanta!!!! Petons reina, fins divendresssssssss!!!!!!

    ResponElimina
  7. Una preciositat d'estoig/necesser!!! Quin regalàs més i més bonic!
    Un petó ben gran!
    (quina llàstima de no poder venir, snif snif)

    ResponElimina
  8. Quina cucada!!! M'agrada el botó de pastisset, és moníssim. Segur que el regal li ha agradat un piló. Petonets!

    ResponElimina
  9. Maquíssim i molt bona combinació!! Perquè els topos sempre donen un resultat tant i tant fantàstic!!!!

    ResponElimina
  10. Una monada como te ha quedado y la tela es preciosa.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  11. Ohhh! Quina monada! No li falta detall ;)! Jo porto el que em vas regalar cada dia a la platja! M'encanta!!!
    Un petonàs!

    ResponElimina
  12. Aquests necessers plastificats et queden genials!!! m'encanta aquesta combinació de teles i els detalls... mmmm! petons

    ResponElimina
  13. M'encanta la combinació de colors nineta! ´´es DELICIOUS! I no hi falta detall... un petó gran gran

    ResponElimina

Gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...